Summa sidvisningar

tisdag 16 april 2013

Invägning vecka 9

Som ni säkert har sett så kör jag inte stenhårt längre... Kalla det slöhet om ni vill men det beror bl.a. på att jag inte vill gå upp en massa i vikt när jag börjar äta mer "vanligt" igen eller när jag nått målvikten.
Så jag tillåter lite gott och några få points över min dags point då och då men försöker iaf att äta kontinuerligt och i lagom mängd.
Idag var vågen lite knas...
Den visade nämligen två olika siffror så jag hoppade av och på några ggr tillsJ jag fick lika flera ggr.
Vikt: 69,7
Tjooooohooooo!
Jag har spräckt 70!
Det betyder att min dagliga points sänks till 18 (istället för 20).
Detta kommer bli en prövning!
Jag har ca 5 kg kvar att gå ned...
Det gick ju snabbt å lätt i början men nu är det bra segt!
Bara att kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar