Summa sidvisningar

tisdag 12 februari 2013

Dag 1

Ok... jag bestämde mig ju igår kväll för att börja med detta.
Jag utgår från 2003 års version och hur många points jag ska äta med den vikt jag är i nu och det blev 20 points om dagen.

Startvikt: 76 kg
Points per dag: 20
Dagen började med stress och jag missade frukosten, dåligt!

Så det blev så här:
  • Frukost: En kopp te utan socker 0 p
  • Mellanmål: Päron 0 p
  • Lunch: Minestronesoppa och en knäckemacka, vatten 1,5 p + 0,5 p
  • Mellanmål: Te + päron 0 p
  • Middag: Potatisgratäng, köttbullar, gräddsås, lingonsylt och sallad, vatten 8p + 3p + 2p
  • Kvällsmat: Knäcke 3 skivor och ost och te 4p
Summa: 19p
Kvar: 1p

I morgon måste jag äta frukost... å vara mer noggrann med mellanmål o komma ihåg kvällsmat i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar