Summa sidvisningar

söndag 31 mars 2013

Dag 48

Dag 48, Lördag
Frukost: Fibarhavregrynsgröt med äppelmos o mjölk samt vatten.
Mellanmål: -
Lunch: Kinabuffé samt vatten.
Mellanmål: Vatten och banan.
Middag: Vegetarisk paj o vatten.
Kvällsgott: Godis
Summa: 31,5
Kvar: INGET

Ja... En till helg med fusk alltså!
Detta kommer att straffa sig Big time...
Jag har helt enkelt inte vart så motståndskraftig...
Så... Nu får det bli "avgiftning" från socker igen!
Socker (godis) är min drog, helt enkelt!
Egentligen är det väl så att det mest sitter i huvudet för när jag inte har ätit godis på 3-4 veckor så tycker jag mest att det smakar E-ämnen... Syntetiskt och blä men ändå tar jag någon bit till och en till och så känner man tillslut inte hur illa det smakar!
Knäppt!
Choklad är den enda godis som faktiskt smakar gott om jag provar efter ett uppehåll!
Nu har inte kroppen varit van med godis heller och jag har mått illa när jag äter det vilket är bra iof för jag har inte kunnat trycka i mig så mkt som jag brukade göra förut!
Och så är det oxå en vanesak att ha något att tugga på framför tv:n...
Men nu blir det frukt, grönsaker och popcorn istället!
Skärpning i ledet :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar