Summa sidvisningar

tisdag 12 mars 2013

Invägning vecka 4 samt mätning!

Jahapp, då var det dags igen!
Ställde mig på vågen i morse och den visade 71,4
Startvikt för fyra veckor sedan var 75,9
Så 4,5 kg på 4 veckor!
Jag är nöjd och hoppas att det fortsätter i samma takt!

Meeeeen det är oxå dags för den jobbiga mätningen....

Vecka 1                                     Vecka 2
Vad: 36 cm                                Vad: 35 cm
Knä: 38 cm                                Knä: 38 cm
Lår: 59 cm                                 Lår: 58,5 cm
Stuss: 106 cm                            Stuss: 105 cm
Höfter: 101 cm                          Höft: 98 cm
Midja: 100 cm                           Midja: 97 cm
Byst: 100cm                              Byst: 97 cm
Under byst: 91 cm                     Under byst: 89 cm
Överarm: 30 cm                        Överarm: 31 cm (?)
Hals: 35 cm                               Hals: 34 cm

Så det har ju gått rätt bra... förutom att överarmen har blivit tjockare? Konstigt!
Sen lurar jag lite på exakt vart jag mätte midjan förra gången... på fläsket (ni vet de sk. Kärlekshandtagen) eller precis över... där det ser ut som om midjan borde sitta?
Om jag mäter på Kärlekshandtagen så blev det 97 cm om jag mätte strax över så blev det typ 90 cm... å det kändes ju inte helt logiskt att ha tappat så många cm på bara 4 veckor!

Nästa mätning om ytterligare 4 veckor!
Ciao Bananas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar