Summa sidvisningar

tisdag 19 januari 2016

Två veckor avklarade!

Nu har det gått 2 veckor och jag känner redan skillnad!
Det är också otroligt mycket enklare när det finns en app som räknar ut allting åt mig. Ytterst praktiskt!

Jag har börjat träna igen, äntligen!
Jag går med en kompis och vi kör på tisdagar, torsdagar och söndagar.
Vi börjar med intervall- gång/löpning i ca 30-35 min så vi stannar på 4-5 km.
Sedangymmar vi i 1 1/2 timme. 
Det känns otroligt skönt att varaigång igen. Hoppas på att hålla mig tillräckligt frisk den här våren så jag kan fortsätta i samma takt.
Förra året var jag sjuk ofta och det gjorde att jag inte kunde träna, det i sin tur gjorde att jag fick andra problem med kroppen som; ryggskott och nackspärr.
Nu får det vara nog med det!


Så här ser mitt viktresultat ut efter bara 2 veckor:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar