Summa sidvisningar

måndag 25 februari 2013

Dag 14

Dag 14, Måndag
Frukost: Fiberhavregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Te och vatten.
Mellanmål: Vatten och äpple
Lunch: Minestronesoppa och macka
Mellanmål: Te och äpple
Middag: Kycklingfilé, pasta, alfredosås och sallad
Kvällsgott: VV lakrits, te och vatten
Summa: 18,5
Kvar: 1,5

Imorgon är det dags för att väga mig igen... Jag rasade så mkt förra veckan att jag inte förväntar mig någon större förändring denna veckan!
Vi har dock en knäpp våg... Den visar inland olika om jag går på och av... Antar att det beror på exakt vart jag står?
Men jag skulle behöva en bättre våg!

I övrigt inser jag att detta förmodligen är en av de tråkigaste bloggarna som finns att läsa... Bara dagens mat och points!
Jaja, den är ju mer för min egen skull faktiskt. För att jag ska ha koll å se vad som händer och inte!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar