Summa sidvisningar

lördag 16 februari 2013

Dag 4

Fredag och dag 4 + personal fest på kvällen. Jag har ju sparat 1p varje dag och kanske lite mer...
I vissa fall är jag osäker på exakt antal points på vissa saker eftersom min ButiksGuide är gammal och inte allt finns som jag letar efter.
Då tar jag det säkra före det osäkra och plussar på points istället.

Men gårdagen såg ut så här:

Frukost: Gröt, vatten, te, mjölk, lingonsylt
Mellanmål: Sparrissoppa, vatten
Sen lunch: Omelett 2 ägg, grönsaker, Västanost
Mellanmål: Päron
Middag: Biff med klyftpotatis, rödvinssås, pepparsås och grönsaker

Övrigt: 3 st Drinkar (rom och light cola) och en sked provsmakning av desserten

Summa: 24 points
Kvar: -1

Jag vet att man inte kan låna points framåt men jag har inte plussat på extra points för promenader å andra aktiviteter så jag godkänner denna extra pointsen helt enkelt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar