Summa sidvisningar

tisdag 19 februari 2013

Dag 8

Idag är det tisdag och dag 8, vecka 2.
Denna dag har varit jobbig eller kanske snarare svår.
Jag har nämligen varit på matmässa...
Hela tanken med en matmässa är ju att man ska gå runt och kolla på utbudet som finns samt provsmaka på olika varor.
Jag fick be utställarna att skära upp provsmakningsbitarna i ännu mindre bitar och sedan smaka.
Jag har gjort så att jag samlat ihop all provsmakning till en summa med points.
Men jag var iaf väldigt noga med att inte prova det som var onödigt!

Så här blev det tillslut:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med lingonsylt och mjölk, te och vatten
Mellanmål: provsmakning på mässa
Lunch: Kokt korv med halvt bröd och vatten
Mellanmål: Päron och Äpple
Middag: Risotto m köttfärs och grönsaker och vatten 8
Kvällsmål: Äpple, banan och te
Summa: 20
Kvar: 0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar