Summa sidvisningar

onsdag 13 februari 2013

Dag 2

Kom å tänka på att man förmodligen inte får skriva ut exakta points på nätet för ViktVäktarna då de självklart vill att man ska betala deras medlemsavgift och få all information från dom.
Jag vill återigen poängtera att jag följer ett 10 år gammalt koncept.
Det har självfallet reviderat sitt program några ggr sen dess, till ett smidigare och mer effektivt än detta.

Men för att det inte ska bli "fel" så kommer jag skriva upp vad jag har ätit under dagen samt den sammanlagda summan och inte separera och skriva points efter varje rätt.

Frukost: Ett glas vatten, fiberhavregrynsgröt, mjölk och lite lingonsylt samt te
Mellanmål: Te och ett päron
Lunch: En Sportknäckemacka och Tomatsoppa och vatten
Mellanmål: Vatten och en banan
Middag: Korvstroganoff och Ris, sallad och vatten
Mellanmål: Te och morotsstavar
Kvällsmål: Yoghurt
Summa: 19p
Kvar: 1p

Nu till dagens jobbiga...
Var 4:e vecka ska jag mäta mig...
Jag kan inte påstå att jag ser framemot detta... men Here we go...

Vecka 1
Vad: 36 cm
Knä: 38 cm
Lår: 59 cm
Stuss: 106 cm
Höfter: 101 cm
Midja: 100 cm
Byst: 100cm
Under byst: 91 cm
Överarm: 30 cm
Hals: 35 cm

Ja... vad ska jag säga... När jag säger att jag inte har någon midja... så talar jag ju sanning, nästan samma mått från rumpan upp till bysten.
Kollade på mina mått för 10 år sedan och då vägde jag mer än nu men måtten var mindre. Hur går det ihop?
Aja... nu var det otäcka över för denna gång!
Testar igen om 4 veckor och hoppas på lite minskning här och där!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar