Summa sidvisningar

fredag 15 februari 2013

Dag 3

Jag hann inte skriva igår...
Så jag hör det nu!
Ställde mig på vågen i går morse, bara för att se om det går år rätt håll, då visade den -2kg.... Det känns ganska konstigt och lite "omöjligt" på bara 2 dygn.
Jag måste nog ta det resultatet med en nypa salt och vänta tills på tisdag.
Får hoppas att det håller i sig helt enkelt :)

Mat idag:
Frukost: fiberhavregrynsgröt, mjölk, lingonsylt, en kopp te och ett glas vatten.
Lunch: Redd grönsakssoppa och morotsstavar och vatten.
Mellanmål: ett äpple och ett päron
Middag: pasta med kyckling och soltorkadtomatsås, sallad och bröd och vatten.
Mellanmål: en banan och vatten
Kvällsmål: tre knäckebröds skivor med ost, vatten och te.
Summa: 19p
Kvar: 1p

På kvällen fick jag väldigt ont i magen, som magknip. Vet inte vad det beror på direkt, kan vara stress eller pga att jag behöver göra nr 2.
Jag äter mycket fibrer så jag vet att det är viktigt med vatten... Annars kan fibrerna ha motsatt effekt och stoppa till!
Jag tycker att jag dricker massa vatten men behöver nog dricka mer.
Börjar och slutar varje dag med ett stort glas vatten iaf!

Japp, det var det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar